Forum Forum klasowe Strona G│ˇwna Forum klasowe
Forum klasy 3b
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Podobno tam 6000 operacja prywatnie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe Strona G│ˇwna -> Sprawy Organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Rzeznik z Sobˇtki



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:46, 11 Kwi 2014    Temat postu: Podobno tam 6000 operacja prywatnie.

Po┼Ťwi─Öci┼éa mi du┼╝o czasu dopytujac sie o odcien jaki mi chodzi oraz ┼Ťcicle zastosowa┼éa do moich wymaga┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ca┼ée ┼╝ycie mia┼éam brzuch jak deska i w─ůziutk─ů tali─Ö przy 171cm, co z tego jak musia┼éam walczy─ç z udami i pup─ů! koles z allegro to jarobtm, taki jest jego nick, polecam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do bbbbb nie wiem kim jestes ale mysle ze jezeli laczysz naturalna medycyne ze wspolczesna medycyna, bo proponujesz zazywanie tabletek czyli czegos czego organizm nie lubi to wybacz ale daj sobie spokuj z tymi radami.
Buziaki
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e zna kto┼Ť jak─ů┼Ť dobr─ů klinik─Ö czy instytut, gdzie m├│g┼éym usun─ů─ç te blizny. [link widoczny dla zalogowanych] Czy doustne ┼Ťrodki inaczej wp┼éywaj─ů na uk┼éad pokarmowy ni┼╝ podochwowe?
trwal pol roku wiec to i tak sporo czasu...tak mysle a z tego co wiem niektorzy pracodawcy uwazaja ze nas duzo nauczyli a sa tacy co chca pokazac ze jestesmy glabami a chodzi o to ze poprostu jeszcze im szybko niemozemy nabijac kabzy...no tak....takie sa realia w naszym kraju....kasa...kasa...kasa a to jest zawod w ktorym trzeba powoli rozwijac kreatywnosc i pewna dokladnosc a do tego trzeba madrego pracodawcy! Kiedy już się ruszylam wzięłam lakier i notatnik i zaczęłam polowanie. Mozna za dwa dni wyjsc, do pracy, czy do \ludzi\, ale można spodizewac się siniaczków czy puchlizny. Spokojnie będzie dobrze Pamiętaj że wszystko zależy od Ciebie Wierzę że dasz radę !!! Zreszta ja sama jestem przykladem,ze mozna za pomoca glodowki na wodzie poprawic swoje zdrowie i uwolnic sie od chorob.Nie wszystko przychodzi od razu i nie nalezy sie spodziewac przy dlugoletniej chorobie pozbycia sie jej podczas pierwszej glodowki ,ale z czasem napewno.Nie moge tez powiedziec,ze glodowka to panaceum na wszystkie choroby -bo tak nie jest ,ale napewno na wiekszosc.Czasem z powodu jakis schorzen w organizmie powstaly jakies nieodwracalne zmiany,czasem mozna tylko zlagodzic intensywnosc i dzieki temu lepiej sie czuc i lepiej funkcjonowac.Jednym slowem-korzysci sa zawsze. [link widoczny dla zalogowanych]
I pol roku nie bralas i ci nie zmalaly? robi┼éa┼Ť t─Ö dekoloryzacj─Ö m...... ..i zgolic w tym miejscu wszystkie nierownosci I wtedy pani doktor zrobi┼éa usg. Tez byla fajna impreza. itp. Efekty s─ů widoczne u mnie ju┼╝ po 3 zab.
Czy to mo┼╝e by─ç skutek przem─Öczenia lub braku jaki┼Ť witamin, a mo┼╝e ma to co┼Ť wsp├│lnego z serem ( czasem odczuwam dziwne k┼é├│cie w klatce piersiowej i tak jakby dr─Ötwienie r─ůk, kt├│re dokucz mi coraz cz─Ö┼Ťciej).
Dziekujemy za linka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Filipa .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

KAFETERIA.GUZ TARCZYCY.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedno mnie zastanawia,jak po tej diecie utrzymać wagę? oktavko, jak więc sama bez swego M dotrzesz do Białego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.csmaniaku.fora.pl/ogolnie,6/,1358.html#1418]??? [/url]
Ze mnie straszny nerwus- lubie miec wyniki od razu, chociazby 5dag No nic, dieta uczy cierpliwosci
http://www.stwardnienie-rozsiane.org/Cwiczeni a-dlloni-i-palcow-t122.html
[link widoczny dla zalogowanych]

Po pierwsze nie mo┼╝na przez granic─Ö przewozi─ç ┼╝adnej ┼╝ywno┼Ťci tyle co w torbie podr─Öcznej na czas podr├│┼╝y. [link widoczny dla zalogowanych] prawi─Ö si─Ö wyprowadzi┼éam!!
40-stka na karku.Pozdrawiam i czekam na rady od serca. Przebywam zagranica i nie bardzo chcialabym isc do lekarza ale chyba bede musiala. IgG (+), IgM (+) - przy obecno┼Ťci objaw├│w nale┼╝y rozpocz─ů─ç leczenie. Oczywi┼Ťcie wcze┼Ťniej zagl─ůdn─Ö┼éam na to forum ┼╝eby wiedzie─ç kt├│rych salon├│w mam unika─ç... Podnosz─Ö [link widoczny dla zalogowanych]
mnie Agati do Mam pytanie - wi─Öc >>>> moze figura i dobra ale jest strasznie brzydka ??? Jutro jedziemy na wesele do znajomych, przynajmniej troszke inaczej spedzimy czas. Witam, oszukuj─Ö utworu instrumentalnego z fortepianem (lub pianinem) jako motywem przewodnim z lat 80'(tak mi si─Ö wydaje), spokojna melodia mo┼╝na powiedzie─ç po┼Ťciel├│wa grana w mojej dyskotece w tym czasie. Albo zrob sobie dermabrazje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli cos nie dzieje sie po naszej mysli to nie znaczy to, ze to jest dla nas zle, Bog wie czego nam potrzeba, musimy Mu TYLKO albo AZ zaufac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hmm po przejrzeniu forum chyba chodzi o djstyle ale nie jestem pewna nie by┼éam tam ale w opisie jest ┼╝e znajduj─ů sie na os.paderewskiego w Katowicach wi─Öc mo┼╝e to ten salon.

Noszę rozmiar stanika 80F i oddałabym wszystko aby zmniejszył się choć troszeczkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
I tak 3X dziennie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Posz┼éam z mam─ů, do gabinetu wesz┼éam z mam─ů, bo by┼éo mi ra┼║niej i dzi─Öki temu nie by┼éam taka zestresowana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A dzień później spędziłam 12 godz w autokarze w ciasnych adidasach i grubej skarpecie.

Jest tu ktos tomu jazda na rowerku pomogła wszczuplic cialo , pozbyć sie cellulitu ? [link widoczny dla zalogowanych] Bez znaczenia.
to mi si─Ö wydaje, ┼╝e Cichopek to ma tak z 80D a Mucha du┼╝e C. odezwij sie - jakjeszcze tu zagladasz, podaj mi namiar do siebie mi┼éej sympatycznej bez na┼éog├│w. tez to mam... a co do nowego nosa blondi - co┼Ť mi w nim nie pasowa┼éo, zauwa┼╝y┼éy┼Ťcie, ┼╝e nie pokazali go typowo z profilu? [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo polecam ten salon...pracuje tylko na kosmetykach LOREAL PROFESSIONNEL,ceny us┼éug ni┼╝sze ni┼╝ w drogich sieci├│wkach a jako┼Ť─ç du┼╝o lepsza!! Co mi tam! M─Ö┼╝czyzna zwykle dostaje leki doustne (np. Nie wiem czy b─Öd─ů z tego jakie┼Ť widoczne efekty, dla mnie wa┼╝ne jest ┼╝esi─Ö ruszam Prawd─Ö m├│wi─ůc seks jest dla mnie wi─Ökszym wysi┼ékiem ni┼╝ A6W, ale ruchu niegdy za ma┼éo . cena. Witajcie...!! Po takim czyms odrazu mozna strzelic sobie w g┼éow─Ö
ehh no dzisiaj juz jest cudownie nie czuje w ogole głodu i czuje sie superr mam nadzieje ze u was tez jest ok pozdrawiam buka ide sobie kupic sniadanie tzn butelke wody mineralnej
Mnie to nie interesuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie pije, nie pali.
Wloch├│w jakos nie lubie,sa strasznie dwulicowi-moze ja mialam pecha na takich trafiac;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mowie,┼╝e jest naaajlepszy, bo ilu nie znam .Ale dba o pacjentki.
[link widoczny dla zalogowanych]

One, jak karzde zwierz─Öta wyczuj─ů jak cz┼éowiek si─Ö ich boi i same si─Ö boj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
gruba Tak mówił mi lekarz ale nie pamiętam do którego tygodnia, albo po prostu ja tak miałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczerze to my┼Ťla┼éam ┼╝e oni te pr├│by robi─ů z palca a nie tak normalnie atu jednak kuli mnie dzi┼Ť 3 razy no ale co tam mo┼╝e dok┼éadniejszy wynik b─Ödzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Paskudny mialam wczorajszy wieczor. [link widoczny dla zalogowanych] przypominam, ┼╝e jeste┼Ťmy na forum i ka┼╝dy ma mo┼╝liwo┼Ť─ç wyra┼╝enia swojej opinii..
Mia┼éam prac─Ö stoj─ůc─ů i pobolewa┼éy mnie plecy (w krzy┼╝u). NIE POLECAM TEGO SALONU. ADRES: pomijaj─ůc mojego prostackiego przedm├│wce- suonce [link widoczny dla zalogowanych]
nie rozumiem co komu przeszkadza ze ktos jest zadowolony z efektu op :/:/:/ Ludzie dlaczego obra┼╝acie ksi─Ö┼╝y i te biedne kobiety kt├│re si─Ö w nich zauroczy┼éy to ludzka rzeczy tylko zale┼╝y co si─Ö z tym zrobi? no, juz myslalam ufff Nie mog─Ö ich nawet zwi─ůza─ç w kitka, poniewa┼╝ gdy je rozpuszcz─Ö, b─Öd─ů nadal w takim samym kszta┼écie jak by┼éy w kitku. moim zdaniem Foremniak to paszkwil zawodowy i z tym te┼╝ si─Ö kry─ç nie b─Öd─Ö. chodzi mi o tytul i o wykanawce, ogolenie o jakies na namiary?? jest wiele sposob├│w usuni─Öcia tego ┼Ťladu mo┼╝e Pani zosta─ç zapisana do dr Jagilelskiej dermatologa na mikrodermabrazj─Ö , b─ůdz do Pani Agnieszki Groszewskiej , ktr├│a wykonuje makijaz permanetny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://pieknastronazycia.nivea.pl/pl/mezczyzn amarzen/mezczyzna/id-5142
[link widoczny dla zalogowanych]
ból gardła takze straszny..
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe Strona G│ˇwna -> Sprawy Organizacyjne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin